my body is in pain

och jag som trodde jag var vältränad. Igår innan sista finalpasset var vi kvar på badet och då spelade vi fotboll med några i mass i nästan 2 timmar. jag simtränar varje dag och har spelat fotboll i 10 år, ändå har jag haft helt sjukt ont i fötterna och benen idag. tragiskt, haha.
 
Har agerat flytthjälp idag med, så nu är det inte bara fötter & ben som värker. Fia och Elwin började flytta idag så har spenderat hela dagen med att bära lådor och möbler (med lite avbrott för korvgrillning och massa prat). Riktigt trevlig dag!
 
Imorgon börjar jag jobba 09 och slutar 24 timmar senare, så ha ett trevligt dygn!
 
var bara tvungen att sno den här bilden från lujs (haha). tyckte den va så himla gosig!
från en av alla bussturer fram och tillbaka den gångna veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0