SM/JSM Norrköping 2012

måste bara säga hur underbart skönt det var att sova i sin egen säng, lagom stor och sköna kuddar! stugan vi bodde i var från 1700-talet, undra om människorna var dvärgar då? haha, killarna hade lite problem att gå raklånga ibland. Annars så hade jag gärna stannat ett par dagar till, så skönt att vara iväg på sm - bara vara där, simma och träffa härligt folk. Man liksom kopplar bort omvärlden och lever där och nu.
 
mina egna lopp var väl sådär, hade ju kunnat få gå lite snabbare. menmen, det kommer fler tävlingar. Lite pers på 50 rygg iallafall. Och även om inte sm gick kanon så har jag sänkt alla mina tider från förra året, så det går ju 100% framåt i persväg. Andra i klubben och även fina vänner från andra klubbar simmade kanon, så grattis till dem! Har varit en underbar vecka med bra simningar, underbara människor, fotbollstittande & fotbollsspelade, sol, skratt, bad, grym stämning, vattenskvättning (tack anna,haha!) och mycket mer. Lika tråkigt som alltid när höjdpunkten på säsongen är över. men det har iallafall varit en grym säsong!
 
Nu har jag iallafall sommarlov från simträning ett tag och dags att börja jobba igen efter 1,5 vecka ledigt. går på ett 24h pass imorgonbitti. Nu ska jag sticka till stan och uträtta lite ärenden.
 
har tyvärr inga bilder från veckan än, så snodde några goa från mästerskapsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0