student 2012!

sådär, då var jag färdigjobbad för denna veckan. ska snart äta lite frukost, sen packa, duscha och göra mig iordning. vid 10 kommer lisen hit och sen drar vi ner till valhall för Lisas utspring innan det blir Arenan för Carros utspring (och så klart alla andra man känner och hittar). Kolla på kortegen och sedan blir det studentmottagningar hos Carro, Lisa och Sofia. fullt upp idag kanske? ska bli jätteroligt att fira mina fina vänner. Detta lär bli en dag de sent kommer glömma (förhoppningsvis aldrig) och jag hoppas de njuter av den lika mycket som jag gjorde! tycker dock dagen kunde varit längre så jag kunde hunnit med studentmottagningar hos några fler minnsann.
Imorgonbitti åker vi ner till borås och simmar DM, så hörs på söndag kväll.



vet att den här bilden varit uppe x-antal gånger redan. men det är en
utav mina favoritbilder från studenten. Jag, fia och jonas. Bästa läraren,
så jävla grym! här skulle vi ha samling med alla op3:or innan vi skulle tåga
ner till arenan. världens bästa dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0