swing by them

efter träningen imorse åkte jag till min kusin som flyttat till hjo nyss. gick rundtur i deras lägenhet och sen gick vi ner till hamnen, åt glass på moster elin's, så otroligt gott! sen tänkte vi bada men solen försvann så vi gick och spelade minigolf istället, hon vann med ett poäng så det var ju tur att jag inte är dålig förlorare. åt lite mat och sen gick vi hem till henne och chillade. nu har jag nyss kommit hem och vet inte vad jag ska hitta på ikväll, bara ta det lugnt antagligen. Imorgon ska jag träna på fm och sedan fira farmor som fyller 80, grattis till henne!


hahah, så otroligt fin bild. jag&min kusin i tunisien 2006 när vi red på
dromedarer. och angående de fina vita dukarna vi har på huvudena..
fråga mig inte varför vi har dem, antar att vi fick dem för att skydda oss
mot solen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0