a thousand miles seems so far

vill ha sommar och värme nu, så jag ber dig kära väder:
sluta upp med dina humörsvängningar och va lite positiv!



det bästa med att sluta 07 är att man kan gå hem, sätta på en film och äta en mumsig frukost. vanligtvis när man är uppe så tidigt ska man iväg någonstans och bara slänger i sig lite mat och måste göra sig iordning sen, men nu kommer man upp i tid, behöver inte stressa och har hela dagen framför sig.

Idag har jag och mamma varit iväg på massa ärenden och sen lunchade vi på thai-house, tror jag skulle kunna leva på den buffén alltså. Sen jag kom hem har jag suttit och försökt fylla i en hälsosak jag ska ta med till ortopeden nästa vecka (redan! .. är chockad, fick ju faktiskt väntetid på 3 månader).

nu ska jag kolla klart på en film och ta det lugnt ett tag innan det bär iväg till träningen om ett par timmar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0