And so we talked all night about the rest of our lives, Where we're gonna be when we turn 25

vad mycket man hinner göra när man går upp tidigt egentligen (inte för att jag brukar sova superlänge men ändå).
gick upp strax innan 06 och cyklade till träningen som var rätt go, satt och snacka skit med tamas en stund efter och när jag kom hem blev det en god frukost framför ett bb avsnitt.
Sen cyklade jag ner till stan och mötte Linn, tog en fika och strosade runt på stan ett par timmar, lite kvalitets tid med min fina barndomsvän.
Lämnade henne vid bussen och cyklade hem, sen åkte jag ut till stallsiken och köpte en ny vårjacka.
Allt detta har jag hunnit med och klockan är bara halv 2, ett par timmar kvar till jag ska jobba så nu ska jag sova middag även fast jag inte ätit någon än, ha en trevlig kväll!


från skolavslutningen i 9an♥

As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
come whatever
We will still be
Friends Forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0