för varje minut som du är arg förlorar du 60 sekunder av glädje

idag är jag på riktigt bra humör utan att jag vet varför, men det är en underbar känsla iallafall. känns som det inte finns några problem i världen (om det ändå vore så väl). kanske för att det återstår ett dygnspass på jobbet och sen är det helg, en helg med massa roliga/mysiga/bra saker. och att vädert är så underbart gör inte saken sämre direkt.

har redan hunnit med mycket idag, varit på möte med jobbet på förmiddagen (så mycket möten & kurser jag varit på under denna månadens jobb har jag nog knappt inte varit på sammanlagt i hela mitt liv, haha.) och direkt när jag kom hem kilade jag iväg till stan för att köpa present till lisa som fyller år på lördag. drabbades av någon vår-mani och hittade halsband, 2 linnen, en blus och en tröja till mig själv också, skönt med lite nytt och fint. 

nu ska jag slappa framför tv:n ett par timmar, sedan står somsagt ett dygns jobb på schemat! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0