expensive friends

var ju som sagt på stan och letade lite studentpresenter förut. vi hittade faktiskt det mesta vi skulle ha, lite småsaker kvar bara. så ni mina fina vänner som jag vet läser det här och som tar studenten nu (typ lisa,carro,sofia & emelie syftar jag på om någon inte skulle fatta det) nu har jag/vi spenderat en hel drös pengar på er, så gillar ni inte sakerna kan ni ju vara snälla och låtsas göra det iallafall. heheh!

måste bara säga att träningen var sjuuuuukt go förut med. vilket var både skönt och välbehövligt. typ bättre än toppningspass. vet inte vad som flög i tamas, men vi tappra få som var där klagade inte. kvällen har jag spenderat nere i lisens källare, med ett par filmer och en godispåse!
 godnatt.


bra vän. bra ställe. bra väder. bra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0