för elva månader sedan..

tog jag studenten. helt sjukt, i dag för elva månader sedan stod vi och hoppade och sjöng på vår kortegevagn runt i skövde. åh, den känslan var fan obeskrivlig. känns som igår samtidigt som det känns som en evighet sedan. hade iallafall en helt underbar dag och är lite smått avundsjuk på alla mina vänner som tar studenten om mindre än en månad nu.

nu väntar jag på lisen som ska låna lite lim av mig och limma ihop en sprucken baddräkt. de är ju inte direkt billiga och inte heller speciellt stora som man sliter sönder dem rätt lätt, så man får ta till alla möjliga medel för att de ska hålla när de går sönder. har dock et superbra lim hemma som har räddat mig några gånger, får se om lisen har lika mycket tur.

nostalgi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0