A whole lifetime

.. Känns ett dygn på jobbet som. Bara 18,5 timmar kvar, shallala. Har inte gått upp kl 06 på länge nu heller och varit supertrött när jag gått upp halv åtta de senaste dagarna, ska bli spännande att se om jag överlever dagen imorgon.
Det var dagens ilandsproblem nummer ett.

Det andra är att jag har sjuk beslutsångest över vad jag ska göra med mitt liv (det lät dramatiskt) men jag vet inte om jag vill ut och resa nu? eller plugga och isåfall vad och vart, vill jag flytta eller pendla?! Eller något annat av de alternativ som finns?! Och när ska jag göra vilket det än blir, efter sommaren? Gaah jag blir galen. Men det löser sig väl.

Tänk vad mycket lättare allt var när man var liten, inga bekymmer. Största frågan var vem man skulle leka med och vad man skulle leka. Tufft liv där asso.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0