Jag ser vad som händer, fast inte dem förstår

3.5 timmar kvar. Sen ska jag nog träna direkt efter det med. Orkar dock inte stressa dit när jag slutar halv 5 och träningen börjar 5. Är sjukt trött, går runt som en zoombie. Dagar som dessa tycker jag det är lite surt att jag inte gillar kaffe, hade nog behövt en kopp eller tio.

Alla har gått runt och pratat om julen här idag typ, vilket har fått mig att längta dit. Dagarna runt julafton (och speciellt julafton då) är de mysigaste på hela året. Slår till och med en varm sommardag och det är det inte mycket dom gör. Har älskat julafton ända sedan jag var liten, hela dagen är så bra bara.

Jag och min mongokusin som jag alltid har firat jul med, här är det dock inte jul. Turkiet 2004 tror jag närmare bestämt. Söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0