shopping och sura kärringar

då var jag hemma i soffan igen, tänker inte röra mig mer på hela kvällen. har inte varit hemma något sen igår morses, så har lite soffläge att ta igen. när jag slutat jobba imorses hämtade Josse upp mig och så åkte vi ner till Ullared. tog 4 timmar istället för 3 då vi råkade missa en avfart så vi åkte en liten omväg visst, haha.  men fram kom vi och jag lyckades göra av med lite pengar, inte så mycket som jag trodde innan dock så det var ju skönt. blev väldigt mycket folk på slutet också, citerar en gubbe som jag hörde prata med sin fru; "vi åker aldrig tillbaka till den här helvetes jävla skit affären igen", han var nog lite trött på alla människor. på vägen hem stannade vi en snabbis på lager 157, men köpte inget där. trevlig dag, men nu är jag trött så ska gosa ner mig under en filt och sätta på ett avsnitt av pretty little liars.
 
chillmode i budapest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0