and then it goes

klockan är snart ett och jag har precis käkat frukost, good work there. dock har jag hunnit med en hel del saker innan, så jag har inte legat i sängen tills nu! gjort mina nya rehabövningar (vilket tar typ 40 min..), gått ner till p4, kört ett ordentligt överkropspass på utegymmet där och gått hem igen. Sen har jag duschat och ätit frukost som sagt. Så nu ska jag sätta på ett avsnitt ncis och ta det lite lugnt innan jag går ner till em-träningen. ikväll blir det ut och äta, mums.
 
var ju hos sjukgymnasten igår, gick bra tror jag. fick nya övningar som sagt, mätte rörligheten och pratade lite om det. Sen var jag hos pappa på dagen, fika hos farmor och tog det lugnt. på kvällen firade vi Carro lite som fyllde 19. god mat, härliga tjejer och många skratt. kanon.
 

relaaaax, take it eeeesay
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0