en inte helt vanlig fredag

fredagar är våran träningsfria dag, guldvärd. men idag tyckte tamas att vi kunde lägga in ett extrapass, så avverkade 6000m för ett par timmar sen. inte för att jag ska klaga, jag behöver ju komma igång med träningen igen och passet var inte superjobbigt heller så. kan dock tänka mig att de andra av mina homies som va där idag är lite småsega i kroppen efter veckans roliga pass. Kvällen har jag spenderat med att städa och börja göra iordning lite i mitt rum. Nu får det iallafall räcka för idag, ska jag köra rehab och kolla på tv istället.
 
för övrigt idag har jag (från när jag slutade jobbet) lunchat på thai-house och sen mest tagit det lugnt, kollat på ncis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0