lite av varje

hade en riktigt trevlig kväll igår! satt hemma hos mig i många timmar, åt gott, drack gott, spelade spel, skrattade o ch pratade om 1000 olika saker. gick ner till husaren en sväng på natten sen med. Trodde jag skule frysa ihjäl när jag gick hem, satt och haclade tänder inomhus redan innan jag gick hem liksom. håller på att bli vinter nu känns det som.. tur att vi åker till spainen om en vecka.
 
Nu har jag precis varit nere och tränat lite, bara jag och johan som tränade. Eget pass körde vi med eftersom tamas är i uddevalla och de flesta simmarna är i örebro på wadköpingsdoppet. Det skulle jag egentligen också varit, men med tanke på hur lite jag tränat, att jag inte kan starta eller vända och bara simma lätt ben så kändes det kanske inte riktigt som att det skulle vara bra med en tävling. får nöja mig med att kolla livetimingen istället.
 
cyklade för första gången sen operationen idag, gud vad underbart. slippa gå till träningarna nu. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på film. i eftermiddag ska jag nog träffa fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0