Mobilinlägg

Orkar inte hämta datorn så får bli ett mobilinlägg = inga bilder. Spenderade några timmar på stan med fia, mysigt. Sen åkte ja hem till carro och vi chillade framför ett oth avsnitt och en film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men bra var den. Sen har jag varit nere på träningen, förutom rehab körde jag ett riktigt bra landpass för överkroppen. Så nu kan jag somna med gott samvete, eller ja.. Vill simma, sjukt mycket kommer jag tappa. Men kan ju träna lite styrka iallafall.

Hägg berätta en sak på träningen som som marcus rogan (ryggsimmare från österrike för icke simkunniga) sagt, tyckte det var så klockrent så måste citera det;
-"att simma ryggsim i 20 år är som att ha samma kvinna i 20 år"
-"att simma medley är som att ha 4 kvinnor samtidigt. Roligt men förjävla jobbigt" haha!

Tack och godnatt. Eller ja, ska kolla klart på navy cis först, sen godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0