Valborg

.. Är inget som jag firar något spec. men när jag var liten och bodde i igelstorp var valborg jättemysigt. tipspromenad och 5-kamp på dagen, sedan var det alltid brasa och annat skoj nere vid fotbollsplanen. Alla kompisar var där och allt var supermysigt.

Idag då; vaknade inatt och hostade så att jag var nära på att spy. trevligt att veta, jag vet. sen har jag jobbat 7-14,efter det hade vi tidig träning. Och den var så otroligt tråkig och seg! Bland annat en frisimserie på 3200 och en armserie på 1600 där hälften var br-arm. Skeetsköj. Jaja nu är den över, imorgon är man ledig (så då passar vi på att slänga in lite extra träning) och snart ska jag träffa Carro. Får se vad vi hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0