Last days

Dagarna bara rinner iväg, att jag gått upp vid 12 två dagar i sträck nu kan väl ha bidragit (har inte sovit så länge, bara inte kommit ur sängen). Men eftersom vi börjar ny delkurs på tisdag och jag är klar med rapporten = ledig helg, så tycker jag att det är okej. Har blivit sjuk också, så ännu mer anledning till att ligga kvar i sängen.  
Vad har jag annars hunnit med.. Kört ett cirkelgyms pass med hanna som sandra höll i, städat den stökigaste lägenheten jag sett i hela mitt liv (inte min egen som tur är), umgåtts med trevligt folk, hängt med machnollorna, blivit bjuden på god mat osv. Nu håller jag på och tvättar, det är mindre kul. 

Enda nya bilderna jag har, från igår på förfesten när det vat bad taste på kåren som grabbarna skulle på, jag gick hem och sov! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0