vart är min lille vän? - men jag sitter ju här. -jag talar om skåne aquavit!

hade en supermysig julafton som vanligt. glögg - julmat - kalleanka + ett stort godisfat - julklappsöppning - trivial - svenssonsvensson - julmat igen - film.. ungefär så vår dag såg ut igår, precis som den brukar göra. gillar tradidtioner när de är bra! är nöjd med mina julklappar och förövrigt så tyckte min 'moster' att jag och sandra skulle spela upp svensson svensson nästa år för vi kan alla repliker utantill och sitter och säger dem innan, haha! men det är ju såååå bra.
idag ska jag till pappa och fira jul där. hoppas alla hade en trevlig julafton!

_____________________________________________________________________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0