been this way before

efter jobbet igårkväll gick jag hem till lisen en sväng och sedan åkte jag ut till igelstorp och hade myskväll med Lisa, linn, Hanna och Daniel. Idag ska jag träffa lisa på dagen, åka till hjo och äta någon buffé med mamma, min "faster", kusin och hennes kille, blir nog gött och efter det åker jag hem till lisa igen och har lite kvlitetstid! på fredag åker jag med lisens föräldrar up till falun och kikar på ungdoms-sm hela helgen, grymt! måste ju se hur det går för mina små vänner nu när jag tränat dem, haha!

übersnygg bild från mitt sista sum-sim i malmö

Kommentarer
Postat av: Emma Grahn

Hjo, lätt bästa stället på sommaren! Eller egentligen hela året runt, men det är ju inte alla som fattar det.. Hehe 8)

2011-07-20 @ 11:24:04
URL: http://misterkelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0