and not that miracle smile

"du kanske har tränat för mycket" sa min tränare igår, tror det var positivt? kunnat köra på riktigt bra det sista och ökat sytrketräningsdosen med. så vaknade jag i natt med halsont, kul. dagarna känns otroligt långa när man inte har någon träning, vilket är bra för att jag har fetatste provet på fredag och massa tid att plugga nu alltså. men ingen ork alls ju, så det jämnar ju ut sig. 100 dagars imorgon med, frisk eller inte så är det ett måste. helt sjukt, 100 dagar kvar av min ungdom typ, ångest?!

day after day
time pass away
and i just can't get you off my mind


Kommentarer
Postat av: LYKKÄÄ

sv: amen tack råååå! ;D <3<3

2011-03-01 @ 23:08:51
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0