torsdag

då har jag testat på att operera mig med. var en annorlunda upplevelse, hehe. kan inte säga exakt vad de gjort med knät heller för jag blev ganska kraftigt sövd då min kropp inte ville slappna av ordentligt. så när jag vaknade igen hade min läkare slutat för dagen, haha. så väntar på samtal från ortopedmottagningen nu. annars gick nog allt bra. kan berätta mer sen när jag vet lite mer själv.
 
min förmiddag har jag spenderat i sängen framför chuck, med lite avbrott för att ring VC och sjukgymnasten bara. har precis tagit en promenad till ica med mamma så jag fick komma ut och röra mig lite. men nu ska jag återgå till att inte göra något alls..undra hur lång tid det tar innan jag dör av uttråkighet (kan man säga så?). jag är van vid att ha fullt upp och nu kan jag varken jobba eller träna, hmm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0