you have the most fun when you don't count on it

hade en så sjukt rolig kväll igår, bästa på länge! efter lite trix och fix slapp jag vara chaufför och kunde parta lite jag med. jag och lisen sänkte nog medelåldern lite, (eller okej det var ett par till tjejer och killar i våran ålder då med men) men vi fick allt igång alla unga som gamla upp på dansgolvet och svänga loss. Så spelade de massa gamla goa låtar så vi var så hesa att vi inte kunde prata när vi åkte hem i natt typ. har inte skrattat (eller dansat!) så här mycket på länge, grymt!
 
somnade vid 03 och vaknar vid 9 av att grannen nedanför oss kollar på tv hur sjukt högt som helst, kul. Nu ligger jag i min säng och kollar på chuck. har börjat kolla om på säsong 1, så sjukt rolig serie!
 
det går inte att vrida bilderna, så ni får helt enkelt vrida era huvuden (eller datorn om ni känner för det).
mitt söta kusinbarn edward är laddad för att åka släp till logdansen
vi lånade en tv i ett av husen och kollade sista finalpasset på simningen, firade sveriges feamgångar med lite go dricka
okej, den var ju vacker. får skylla på att klockan är kanske ett på natten och vi hoppat och dansat i ett par timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0