and i always will remember all the strength you gave to me

så där, nu är jag hemma, har ätit kvällsmat och lagt mig tillrätta i soffan. ligger och kollar på sista finalpasset från kortbane VM. får se hur länge jag håller mig vaken. är stolt övre mina små tenkikgrupps barn förresten, så himla duktiga och goa!
 
igår då; hade en toppenkväll med hela underbara människor. Var ju hos linn och daniel på inflyttnings/födelsedagsfest. mycket skratt och skoj. Sjukt hur länge vi (tjejer) har känt varandra och vilka fina minnen man har tillsammans. Vi var tvungna att dansa till spicegirls en gång igår, vilket vi också uppträdande som på dagis när vi var 3-4 år, sen dess har det bara gått utför, haha. en annan sak; ronja har brutit benet så hon hoppar (såklart) på kryckor... när vi var små blötte vi jämt tidningspapper och lindande runt benen. Sen tog vi krocketklubbor som kryckor och hoppade omkring med, blev lite nostalgi där, haha. jaja, ska jag börja rabbla upp alla minnen vi har kan jag nog skriva en 500sidors bok!
Avslutade kvällen inne på bogrens, vilket också var kul. så himla goa vänner som jag är sjukt glad över att jag har!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0