på en sekund kan världen förändras, och sen blir den aldrig densamma igen



idag för ett år sedan var det 20 dagar till studenten.
idag för ett år sedan hände något som inte ska få hända.
känlsan när man kommer till skolan och kanske hälften av eleverna är
där, och alla är ledsna. 20 dagar kvar till studenten och ingen ler.
hoppas ni har det bra där ni är nu grabbar, ni är saknade av så många!


__________________________________________________________________

när jag slutade jobbet i lördags cyklade jag ner till träningen direkt och efter det kom lisa och linn hit.
vi hyrde en film som inte fungera. annars hade vi en mysig kväll! igår hade jag avslutning med min små barn, tränade ett jobbigt&tråkigt pass och sen var jag hos pappa hela dagen.
idag har jag jobbat 7-16.30 och sen tränat dirket efter det. imorgon se dagen precis likadan ut, kul. men snart blir det lite ledighet! kul att det står att jag skrev det här inlägget halv 7 imorse fast klockan är halv 10 på kvällen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0