Last night

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Jag och carro åt god middag och drack lite gott här hemma innan vi åkte till oscar som fyllt 20 och förfesta med 8 killar, haha. Ne men supergoa så det var bara skoj! Vi var i oscars morbrors lägenhet och jag och carro dog lite halvt av skratt när vi insåg att det var min gamla lärares, haha. Sen avslutade vi iallafall kvällen på husaren, trevligt det med.

Mindre trevligt att jag var tvungen att gå upp 8 imorses för simskola + träning.. Men nu är det klart och ska nog försöka sova en stund innan jag ska äta. I eftermiddag ska jag hem till pappa en sväng.

Inga bilder blir det heller för min mobil vägrar samarbeta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0