Skiing

I morse tog jag en längskidtur på 1 mil, var faktiskt rätt skönt. Hög musik i öronen, solsken och väldigt fin natur. Lite kallt dock, -12 så min halsduk frös typ till is efter 2 km, även mina ögonfransar hängde det isdroppar på. Hehe. Gjorde en snygg vurpa med, var en sjukt brant backe (de till och med varnade för den innan) men kan ju inte direkt ta av mig skidorna och gå ner när jag inte vet hur brant den är... så det var bara att åka. tillslut gick de så fort att jag fick kasta mig åt sidan för att stanna.. Rullade några varv och såg sen ut som en snögubbe. Som tur var det ingen som såg mig, haha.
Hunnit med lite utförsåkning på eftermiddagen med och nu händer inte så mycket mer idag, är supertrött så får väl sätta på en film eller något.

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0