Last friday night

Hade en supertrevlig kväll igår med min härliga klass! Va hos Emelie största delen av kvällen, vid 12 drog de flesta till bmb, och några av oss cyklade hem till mig och åt tårta eftersom Hanna fyllde år (hon blev jätteglad över sin fina, stora barbapappa hon fick av mig, elin, sandra och adam på dagen btw). Så fastnade vi här framför något stört program på tv, så de gick väl hem efter 3 någon gång och sen somnade vi efter 4 någon gång.. Hur kan vi då vakna vid 9?! Så har legat i soffan hela dagen ochsovit till och från, med undantag för att jag blev utsläpad på promenad.
Så skönt med en helg utan någonting, inte ens plugg att tänka på! 

Kolla vilken full kyl jag har! Har inte hänt tidigare och skulle inte hänt om jag fick bestämma heller.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0