My week

Fattar inte varför jag vaknar tidigt när jag går och lägger mig mitt i natten?! När jag somnar vid typ 11 är jag dötrött 8, när jag somnar vid 3 är jag pigg vid 9.. Så ologiskt. Jaja har passat på att plugga lite nu på fm. Om stund kommer Elin hit, ska se på film och sen äta pizza (vet att det blivit mycket sånt det senaste...). Sen ikväll ska vi bort till viksäng, ha spel/myskväll med faddrarna + ovveprovning. 

Annars då, veckan har rullat på. Tränat en del, lunchat på jensens med elin och louise, gått i skolan, pluggat, varit med andreas, elin, och frida bokat tåg till göteborg så jag kan simma sm på helgen... Ja, det var nog min vecka i stora drag. Plus igårkväll men det skrev jag om igår så. 
Nu ska jag göra något vettigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0