Another lovely day

Ännu en rolig dag! Vill inte att rookieperioden ska ta slut. Efter skolan gick jag till stan en sväng med Johanna, Hanna, Sandra och Andreas. När vi kom hem till mig var några av våra faddrar hemma hos Sigrid (bor dörren mitt emot mig) så vi lekte lite med mumin, haha VIPS är så sjukt sura på oss. ;)
Sen gick vi till viksäng och lekte med FBI innan det var pubruna på kåren, grym kväll med härligt folk! Kom fram till att både ebba (fadder) och andreas (mach-fadder, men han är jämt med oss så han är typ vår fadder) båda har kusiner i lilla igelstorp som jag kommer ifrån.. Det är bara sjukt! Kanon kväll iallafall, nu längtar jag till helgen och är glad över att vi inte börjar förrän 10 imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0