Fältstudiedag med elinpelin

Har haft en grym dag i eskilstuna med min "väsjötte" ;). Vi var på en privatklinik där det bara var vår handledare som jobbade, fick vara med på två behandlingar, bl.a. se akupunktur och så gav hon oss massage och ultraljudsvärme. Vi fick va med på kroppkännedoms träning i bassäng (typ som vattengympa) och på rasten körde vi yoga. Hon bjöd oss på fika och vi hade alltmänt roligt, så finns inte direkt något att klaga på! Sen jag kom hem har jag skrivit, skrivit och skrivit lite till och ändå känns det som att jag inte kommer någonstans på någon uppgift. Så nu ska jag gå ut en sväng och rensa hjärnan! 
Imorgon är vi "lediga", pappa kommer upp och då får jag min cykel också, ska bli sköööönt! Sen är det kåren på kvällen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0