back at school

första dagen avklarad då, inte för att det var mycket till dag då men. började 8 med att få lite info typ, sen fick vi rast en timme och sedan hade vi matte till 11, så slutade vi. Jag&amanda drog till donken (skräll) för det var 23 mils kö in till matsalen! Rätt gött att inte vara minst längre, treorna härjade rätt rejält idag så kan ju bara säga att jag är glad över att inte vara etta, haha!
Nu ska jag snart dra till lisa och hämta hennes beskydd eftersom hon är på läger och inte ska träna.. för jag ska nämligen träna FOTBOLL ikväll! haha, har inte gjort det på över 8 månader så kan ju bli kul att se hur det går! men är riktigt sugen faktiskt.


anledningen till att jag sluta fotbollen, förutom att simingen tog mesta tiden.
Skulle egentligen opererat knät nu i sommar ,men sket i det nu när simningen gått så bra.
Gör det om några år ifall det fortfarande krånglar.


Kommentarer
Postat av: angelina

sv: hahahaha tack ska du ha ;) nee fyfan :D jag dör hahah !

2009-08-20 @ 17:30:31
URL: http://angelinarighult.blogg.se/
Postat av: lykke

ajaj, svullet ser det ut, usch!! men antar att det va ett tag sen?

btw, jag hatar knän;o haha. och förresten gör operationen så tidigt som möjligt. annars kommer du få problem i framtiden, i promise<3

2009-08-31 @ 18:42:14
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0