bästa sommaren

happ, på torsdag börjar skolan så nu kan man väl säga att sommaren är över för detta året. vädret har väl inte varit något att hurra över precis, men har varit en sjukt bra sommar ändå, bästa på väldigt väldigt länge.
Nu börjar verkligheten igen,tur att jag har amanda som gör mina lektioner värda att gå på :)
 
liten sammanfattning om min sommar;

Första delen av sommaren var det bara massa träning som gällde, de dagar de var fint väder åkte vi ofta till simsjön mellan passen och stekte, bodde typ hos carro en stor del av tiden med :)
 

Sen bar det av ner till linköping i en vecka för att simma SM. Det gick riktigt bra, speciellt 4x100 fr laget och det var en toppen vecka med grymt väder och härliga människor!

får bli miniatyr bilder, tryck på dem om du vill se hela
    
  

Efter SM var det bara att åka hem och träna i någon vecka för att sedan åka ner till malmö och simma Ungdoms SM. vilket var mitt absolut sista, lite tråkigt kanske men ändå skönt. kom 2 på 4x100 och var under gamla USM rekordet. Härliga dagar även om inte vädret var det bästa.

  


Efter usm var man äntligen träningsledig. så åkte ner till tylösand med amanda,sofia,louise & josefine.
härliga dagar & nätter! vädret var väl inte det bästa, men träffade massa trevligt folk och hade sjukt roligt. många fina minnen därifrån med världens underbaraste tjejer!

  

har även hunnit med några besök i göteborg och även massa dagar, kvällar & nätter med kompisar. Tror jag knappt sovit hemma/själv mer än 4-5 dagar de senaste 3 veckorna! men det är väl vad sommarlovet är till för så :)

  

Kommentarer
Postat av: JULIA

svar: tack, detsamma :)

2009-08-19 @ 13:56:34
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/
Postat av: lykke

sv: hhhhahahahh ofta den tänker :D

2009-08-19 @ 21:29:36
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0