matfestivalen

då har man flyttat då, eller ja i onsdags egentligen men. skitbra blev det,lite trångt kanske men bra läge :)

I helgen var det matfestivalen, årets höjdpunkt i skövde? na,knappast!  det enda som händer i skövde? japp!
haha, så jävla mycket folk överallt och iskallt, men det var trevligt ändå. I fredags åkte jag & amanda ut till töreboda där sofia,elwin och richard var och försfesta! sen vid 8 åkte vi tillbaka in till stan efter många om och men,haha plus att man gick i blöta skor eftersom vi fick gå genom någon hage? och det hade regnat, mysigt. Hästarna i den hagen hade jag och amanda rätt kul med kan ja ju tillägga,haha! I stan mötte vi tjejerna sen spenderades restan av kvällen på matfestivalen då, hände väl inte så mycket direkt.
Lördagen orkar jag inte skriva om, ganska lik fredagen.

Idag börjar apun, så ingen skola på 4 veckor - skönt! ska vara på KSS, vi får väl se hur det blir,, bra får vi hoppas. mindre kul är att jag jobbar 15-22 idag och 7-16 imorgon, lär ju knappast komma upp i tid imorgon.

/c.


Kommentarer
Postat av: lykke

mobba inte de stackars små hästarna :(:(:(

nu får du allt berätta vad ni gjrode mot de, haha:@

2009-08-31 @ 18:39:28
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: angelina

sV.ahahahah hårbollar 4-life ;) nee det är så himla äckligt !! vart är det du flyttar ?? :) <3

2009-09-01 @ 21:50:27
URL: http://angelinarighult.blogg.se/
Postat av: sofie

ooh gött eller? :D



nee vi är inte ihop längre :'( han har gjort så mkt skit mot mig så nu äre nog slut för gott. eller det är det. är trött på hans betende mot mig :(

2009-09-04 @ 23:41:22
URL: http://sofielarsson.bubblroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0