HEY ALLA BURTISAR! /Lykkepykkepäronpung

Vem är det som är på besök? Gissa tre gånger? Jo, hon här! Tänkte börja berätta att ni måste följa min blogg, det är bäst. Och jag vet att ni gillar min roliga *host* blogg.. Den är till och med bättre än CJ's, Hahaha. Nej nu skojar jag bara. Nu ska jag skriva om något jag har tänkt på väldigt länge! Som ni kanske vet, så är Carros älsklings ord/figur BURT. Då tänker ni säkert: omen, vad är burt för något? Jo det ska jag försöka förklara, i alla fall hur jag ser Burt som.



Först trodde jag att Burt såg ut som Plankton i Svampbob fyrkant.. eller jag menar Psykfall. MEN..




Sen när jag sökte på google så kommer denna bilden upp! Ja, hon är ju som hon är. Lite småsnuskig sådär. Usch, CARRO DÅ!! Inte trodde jag att DU går runt och kallar folk för Burt, men jo minsann det gör du. Man vill ju inte se ut som en apa, eller? Han kanske är din förebild? HAHA.




Nä, nu får min torra humor bli lite blöt.

HEJHOPPGUMMISNOPP!  

Kommentarer
Postat av: jag

hahahahahaa, lykke du är så sjukt störd :D

2009-12-08 @ 21:26:43
URL: http://ccjohansson.blogg.se/
Postat av: JeSsY :)<3

Hejsan hur mår du då :D ?

2009-12-25 @ 11:47:41
URL: http://jesseduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0