..simning, vad annars?!

ja,helgen blev ju rätt lyckad iallafall. Philips soffa var 1,5 meter lång men den gick alldeles utmärkt att sova i, även om man har lite ont i rygg och nacke nu..men det brukar jag ju ha så!  simningen gick också väldigt bra, eller allt utom det som skulle gå bra. missa a-kval till jsm på 200 rygg med en sek..ännu ett b-kval fick jag iaf, hatar alla dessa b-kval! fast ändå glad, visste inte att jag kunde simma 200 rygg, men det gick ju tydligen. Måste ju även säga grattis till tjejerna som vann usm guld på 4x100! 
nu har vi träningsledigt 1 vecka.. eller aa gym men ingen simning, skönt.

jag borde plugga..men, ska kolla på oth istället för det är roligare!
/c


 
hitta lite bilder från helgen. 50 fr och 200 rygg tror jag!

Kommentarer
Postat av: lykke

grattis ahhhaha :D

dom e grymma btw<3<3<3

2009-12-14 @ 21:59:20
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

mjaow :D

2009-12-15 @ 22:35:31
Postat av: Lykke

haha nej så fin är den inte:D

hihihihihi men tack iaf :):)<3<3 :$

2009-12-16 @ 21:47:36
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0