dålig update..

dålig uppdatering.
men aja, i torsdags blev det tidaholm istället, mycket skönt. passet var mindre kul, men bla: 20x75 fart 3. menmen, sånt måste man väl plåga sig igenom ibland.. gick ju inte överdrivet bra heller men.
I går började jag 8 för första gången denna vecka, kändes som man gick upp vid 4 eller något! fick reda på slutbetyg i matte A, mvg :D  sen efter idrotten vid 12 slutade jag. Gick upp till skolan med Bea och satt där till strax innan två, då gick jag ner till stan och mötte lisa och frederick, vi tog en fika och gick runt lite. Sen vidare till carro där även lisen var :)  vi drog och käka pizza och sedan vidare till kyrkan (hahahahahahah! lisen ska konfirmeras så vi följde med henne så hon kan fylla i sin såndära lapp). sen åkte lisen hem, jag & carro gick hem och kollade på film, sorgligt! 

Idag vaknade jag hos Carro, vi åkte in till stan och gjorde av med lite pengar. Blev ett par skor och en bikiniöverdel för min del! Sen var det meningen att det skulle vara träning uppe på berget. Fast så vare kasst väder så då skulle vi inte träna. fast sen va det tydligen varmt i vattnet, så då fick vi åka upp och simma lite iallafall, blev 3000 så det va ju rätt skapligt ändå! sen hem till carro igen, kollat fotbollen. Sverige suger totalt, väldigt pinsamt!
resten av kvällen ska vi väl slappa och imorgon åker vi, mattias och taama ner till jönköping där de har DM så ska vi simma i pausen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0