update

dags för en lång uppdatering..

I helgen var det alltså dm, men inte i valhalla som det brukar utan ute på hisingen, kallt och jävligt!  men vi slapp regn iallafall :) Vi åkte ner i lördags vid 06.00 och lyckades ändå missa typ hela insimmet, inte så stor skräll eftersom vi aldrig kommer i tid till insim, haha!  Första passet hade jag 200 fr, 50 rygg & 4x200 lag. Laget var väl det som gick bäst, 3:a fast  våran tid kan vi sänka ännu mer till sm men det var mycket bättre än på speedo iallafall.
Sen var det lång paus, först åkte jag,carro, christian & hägg iväg för att käka pizza (ännu mindre skräll när det gäller skövde på tävlingar,haha) sen åkte vi tillbaka till badet och la oss i solen med musik och stekte gärnet ända tills alla moln kom igen.
På eftermiddan var det 50 fr & 4x100 fr laget som gällde. 50 hade jag tänkt a-kvala på, vilket jag nog gjort med om jag inte gjort en sån start.. vet fortf inte vad jag höll på med, men jag började simma under vattnet,great! aja, tiden var väl okej med tanke på det.  sen laget, som vi vann kanske inte helt oväntat. Fast tiden var inte den bästa, vi kan nog sänka oss typ 4 sek på SM, där vi även borde ta västsvenska jr rekordet!
Nåja, efter tävlingens slut bar det av till hotellet, jag & carro hade skitstort rum med varsinn typ dubbelsäng, as skönt!  på kvällen gick vi ner och badade bubbelpool, inte helt fel det heller!

Gårdagen startade med hotellfrukost vid 7 och sen åka till första passet som bestod av 100 fr och 100 rygg för min del. 100 fr gick jättebra konstigt nog, för jag var inte uppvärmd och långt ifrån pigg, gjorde 1.01.2 vilket var pers med rätt mycket i 50:a och kom 4:a. Sen 100 rygg sket jag i, fast tiden var helt okej ändå!
I pausen åkte vi tillbaka till hotellet och slappade framför tv:n innan det var dags för sista passet, där jag bara hade 4x100 me laget. Fick köra rygg och det gick väl inte överdrivet bra om man säger så, haha! 
Sen blev det att åka hem,trelivg hemresa med carro&martin.

har varit en trevligt helg, träffat massa underbara människor man inte sett på ett tag! Nu blir det hårdträning i någon vecka framöver, sen dags att börja toppa för SM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0