midsommar

sovmorgon för första gången sen i måndags, var välbehövligt kan man säga. Vaknade runt 11 och gick ut och satte mig i solen lite, gäller ju att passa på. Nu regnar det ute och jag har precis ätit och kollat på film. Tänkte kolla på lite av fotbollen sen innan jag drar mig in till stan, får se vad som händer. Jag och alona ska upp till tamas iallafall, eftersom hans fru är i sthlm så han slapp vara själv!  haha, det kan nog bli riktigt trevligt :) Fast lika trevligt som förra året kan det nog knappast bli, det firades i calella först på hotellet och sedan vidare till något dansställe vi hittat några dagar tidigare.. det blev en lååång natt och man kan väl säga att den inte slutade ritkigt som det var tänkt, haha! med lite "terrorister" och badkar! ;)
ha en bra midsommar allihop!


hittade en bild från helgen med,100 fr tror jag det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0