söndag 7 juni

jag & carro åkte in till arenan vid 10 för att möta mattias och tamas. Så åkte vi ned till jönköping, blev en hel del skratt på vägen, blir det alltid med tamas. skönaste tränaren i världen lätt!
Det var paus när vi kom fram så hela bassängen var nästan tom, mycket skönt + att vi fick köra eget pass, ännu bättre. blev upp emot 4000 iaf.  simmade 50 på tid nerifrån med, 29.8 :) rätt okej i 50:a nerifrån. Sen åkte vi till max för att äta, träffade även elin som jobbade :) 
Minst lika trevligt hem, även om man somnade lite på slutet.  "här hittar jag jättebra...vart fan är vi nu?"  en av tamas alla klockrena kommentarer, haah!
när vi kom hem åkte jag med till carro i någon timme och slappade lite, sen upp till berget för ett andra pass.
Fotboll först som vanligt, sen lite smning. runt 2000 tror jag, mm dutkigt! Någon la fotbollen bakom mig när vi bytte om sen med, så när jag tog ett steg bakåt trampade jag på bollen och min två vek sig så den är blå nu, fan vad dum jag känner mig :D
fick även uppleva några nära döden upplevelser eftersom oleg var och tränade. Först blev jag nerkastad på marken för att sekunden efter få honom sittandes på min mage. sen även lite kastade vattenballonger, han är min bästa kompis! :))))
hahah! nemen alltid trevligt. 

nu har jag precis käkt tacos, funderar på att sova snart. fast börjar halv 10 imorgon & slutar 12, slapppppppt :D


världens skönaste person & absolut världens bästa tränare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0