DM, varberg

då har man kommit hem från en lååång helg i varberg, eller ja vi kom hem igårkväll runt 22 men då var jag så trött så jag däcka i sängen med en gång! Har varit en tuff helg, tror det blev 13 lopp sammanlagt. Blandade resultat,bäst gick 100 fr i finalen (59.4) och 4x50 fr, där vi vann! tog göteborg med några 100delar även fast det hade joline & Claire med! äntligen under 1.10 på 100 rygg med,simmar ju det i laget så känns bra att kunna förbättra mig lite på det.

Rolig helg med härligt folk! tror vi hade snabbaste resan hem med, varberg-göteborg-skövde på 2,5 timmar är inte allt för dåligt!  fast det var ju christian som körde med, haha. Plus att alla ville stryka sig och åka hem innan sista finalpasset...ohja, skövde ss!
ska snart ner och träna om ett tag, hoppas på ett återhämtningspass för man är ju sådär lagom sliten i kroppen nu idag!

Kommentarer
Postat av: lykke

lalalalaaaaarven :D ha! där var jag fyndig ;D

btw grattis till vinsten ;D

2009-11-02 @ 16:44:23
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: lykke

hahaha jaaaa ää bäääääst

men not

hihi vaarsååågööö<3

2009-11-03 @ 17:26:32
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha, skryt inte om att ni tog oss;) joline är ingen frisimmare vettu :D /linnea

2009-11-05 @ 14:47:33
Postat av: svar till linnea

haha, det har inget med saken att göra.. vi tog er, det var det viktiga ;) hahaha!:D

2009-11-05 @ 15:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0