just mabye

precis kommit hem från ännu en jobbig träning, men imorgon är vi träningslediga. så himla skönt! helgen blir nog rätt soft med eftersom tamas åker till ungern så vi har ingen tränare och en del åker på ugp. Så det blir jag,carro och pöjkarna! rätt goa pass med tror jag... christian sa det iallafall, så det hoppas vi på! Har träningsvärk som jag vet inte vad sen gymmet igår och ett syra pass på det idag gjorde ju inte det hela bättre!

 Imorgon är det kort dag i skolan med, halv 10 till 12. Fast har slutat senast 12.40 alla dagar denna veckan utom tisdagen, så hela veckan har varit rätt skönt. Men börjar bli ritkigt mycket i skolan nu.. massa inlämningar nu innan lovet och ett prov på ca 100 medicinska termer på tisdag, inte kul!
Nåja, helg imorgon..så skönt! och det blir nog en riktigt skoj helg som det ser ut än så länge :)

Funderar på att cykla iväg till kvantum en sväng och köpa popcorn, för det blev jag riktigt sugen på nu!

hahah, hitta en redigt snygg bild! ser ut som jag har massa extra tänder!
bilden är från sm i somras när jag och carro hade lite roligt i pausen i det härliga vädret!


 

Kommentarer
Postat av: lykke

hahaha liiite fel där XD

men ja du passar som cj ju ; )

hahahaahhaah och du är udda:d



snygg bild förövrigt XD<3

2009-10-09 @ 15:12:36
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0