lov

detta lovet har gått väldigt fort och jag har inte gjort någonting. Visst, har tränat men inte mer än vanligt eftersom vi släpper nu inför dm. Sen har jag varit en del med sofia&johanna även Carro&lisen någon dag!
Imorgon åker vi ner till varberg för att simma dm. Just nu känns det som att jag håller på att bli sjuk och det suger. Det har känts riktigt bra på träningarna det sista så hade velat se ifall det gett något resultat med. får hoppas det konstiga i halsen gått över tills imorgon.
nu ska jag nog försöka sova lite innan det är dags för träning!

/c.


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Här är det Bara bra:)

2009-10-29 @ 23:49:45
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0