29 september

nyss kommit hem från nästan 3 timmars träning, först 2 timmar simning och sen gym typ 45 minuter. jobbigt var det med, körde b.la. 5x200 bästa snitt och annat bös. jag var trött och seg innan träningen nu är jag DÖD.
Skolan idag var lika seg och tråkig som vanligt - tur att jag&amanda är så positiva till allt med, haha!
har sovmorgon imorgon,riktigt skönt ska det bli eftersom man inte fick sova något i helgen så. Sen efter skolan kommer nog lisen hit en stund innan träningen, ska bara ner och gymma lite för vi har så kort träning. sen ska jag ner till stan och fika med felicia,linn och hanna. "det gamla gänget", ska bli jättekul att träffas alla tillsammans igen, var ju några år sedan vi var alla  fyra tillsammans nu!

/c.

en bild från 2006 - hanna,jag,linn,felicia. Goa tider de :)




Kommentarer
Postat av: angelina

sV; ahh ellerhur det är sviiinigt kallt :O

ouhhhhf! jag hatar att simma 200ringar hårt x) <3

2009-09-30 @ 17:45:13
URL: http://angelinarighult.blogg.se/
Postat av: angelina

sV; haha usch <3. vi ska på simtävling & läger asså det är typ en blanding :D för vi ska hitta på saker där också hihi <3

2009-09-30 @ 20:59:50
URL: http://angelinarighult.blogg.se/
Postat av: Linn

åå älskling! <3

2009-10-10 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0