ledig

yepp, ledig idag som sagt! skönt med sovmorgon nu när man börjat jobba kl 7 de flesta dagarna i typ 4 veckor!
Va nere på stan en snabbis i förmiddags och fick med mig ett par jeans och en lång skjorta hem! carro kom hit när hon slutat skolan och sen även lisen, vi käkade och stack ner till träningen. Inte alls jobbigt pass idag, men dog totalt ändå eftersom jag varit sjuk.. eller aa är fortfarande lite, men blir bättre! har en känsla av att tävlngen i helgen (örebro) kommer gå galant verkligen, lär ju inte simma bra på något men det gör det samma, man ska ju inte precis vara i form nu så!
Aja, efter träningen var jag ute och övningskörde med pappa en stund, börjar ju faktiskt gå ritkigt bra nu!
men nu ska jag nog lägga mig i soffan med lite godis och en film!
seeeya someday!
/c.



den bilden är ritkigt grym! från SM i linköping i somras..

Kommentarer
Postat av: angelina

SHiiet vad frän bild :D <3

2009-09-25 @ 21:08:43
URL: http://angelinarighult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0