hell week

är död. träningen och skolan tar kål på mig! varför säger man tar kål igentligen.. man tar ju inte precis på sig kål?! längtar sjukt mycket till sommarlovet nu asso, värme och sol. 11 dagars träningsläger i spanien, ingen skola och ta dagen som den kommer, aa efter sm då man får träningsledigt vill säga.

not my day today. spillde ut ketchup över hela mig förut. glömde skriva det typ viktigaste på eng nationella. jag och lisen tänkte gymma innan tränigen förut. men det var stängt för det är någon EM sak i arenan så vi gick inte till badet och tänkte landträna, båda somna efter 10 min och vaknade lagom pigga till ett låååångt fart 3 pass. 
Jag simmade värdelöst på 5x200 bästa snitt, fast blev sjukt trött och det är väl det som räknas. resten av farten gick bättre och bättre iaf.

nu tänker jag spendera kvällen framför tv:n och oth, love.


på torget,några dagar innan sommarlovet förra året.


Kommentarer
Postat av: LYKKE

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad snäll du är:D

2010-04-29 @ 21:36:32
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0