when the sun shine we'll shine together

"told you I'll be here forever, said I always be a friend..." låten får mig att tänka tillbaka på fotbollscupen i norrköping sommaren 07 om jag inte minns fel. saknar det och saknar fotbollen med, iallafall på sommaren.

sitter på bakongen och njuter av solen, det börjar bli vår helt underbart. mindre underbart är att jag borde ha börjat på svenska nationella redovisningen för flera dagar sen eftersom vi har det på onsdag, har inte blivit så dock. rätt dåligt att de ger oss det några dagar innan lovet så vi knappt hinner fatta vad vi ska göra, eller iallafall inte jag.

Var nere och tränade i förmiddags, alla andra har typ ledigt över påsk men inte vi, vi har extra träningar ist och dubbla pass på påskafton,haha. Kunde inte köra så långt idag i vilket fall, mitt revben dampa loss..suck, kan det inte bara bli bra. Petter (stymne) är hemma och tränar med oss över påsken med, roligt!

nu ska jag fortstätta att njuta av det fina vädret ett tag till innan det är dags att göra sig i ordning, blir en ovanlig påskafton med 50års kalas, men det blir nog trevligt!

hade tänkt lägga in en bild på mitt "nyaste" kusinbarn som jag träffade igår, söt liten kille. Men orkade inte hämta sladden till mobilen och mobilen ligger på laddning så det får bli en annan dag..kanske imorgon.

glad påsk!

Kommentarer
Postat av: LYKKE

najjdå! ;D

jaaaaaaaa jag hoppas de :D:D:D:DD hoppas ja får åka mee;D;D<3

2010-04-05 @ 11:46:15
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: LYKKE

jag ska träna idag:D det blir sakta bättre! :D:D:D

<333

2010-04-05 @ 12:07:46
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0