i can't fight it anymore

första träningen på 5 veckor ikväll, undra hur det ska gå. är inte alls spec taggad just nu, är väl för att det är så mycket annat att tänka på. Skolan imorgon, sista året jag behöver gå i skolan i hela mitt liv om jag vill. Det är sista dagen på mitt allra sista sommarlov idag, snart börjar vuxenlivet. creepy, jag vill inte bli vuxen.
skola,äta,träna,plugga,sova.. hur kul är vardagen egentligen liksom, jag vill ha sommarlov och vara fri att göra vad man vill.

I wonder if I ever cross your mind,
For me it happens all the time

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska bli bästa vän med Pippi och få såna krumelurpiller hon tog, så att hon aldrig blir stor. Du kan nog få ett om du vill.

2010-08-24 @ 11:46:40
URL: http://threequarters.devote.se
Postat av: LYKKE

sv: jaaa är nöjd faktiskt! :D bra val tror jag.

2010-08-24 @ 22:02:28
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0