I keep a part of you in me

there you'll be - faith hill <-- underbar låt!

då var det redan torsdag och snart är ännu ett lov slut. Igår körde jag min andra lektion med lärare och jag har redan kommit halvvägs igenom körhäftet eller vad det nu var, så nästa gång skulle vi kolla på datum för halkkörning och sånt. roligt eller läskigt kan jag dock inte bestämma mig för om det är?  aja, träffade johanna en stund på dagen och efter träningen så spenderades kvällen ute i hentorp med amanda,sofia och sandra :)
Nu ska jag snart bege min ner till arenan och avverka träning 2&3 för dagen. Sen blir det pizza och bio med adolf! tycker faktiskt vi förtjänar det efter en vecka med många lååånga jobbiga träningspass. hehe.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Lykke

tack lillen:D<3

2010-02-20 @ 12:55:59
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0