jdm,uddevalla

varit i uddevalla hela helgen på jdm, har väl gått sådär. missade a-kval på 200 rygg till jsm med en tiondel..lite småsurt. annars så gick väl det mesta dåligt förutom 100 rygg. och lagen då! haha, en kul sak var när vi simmade korta medley laget tror jag så skulle jag växla med carro och när hon hade typ 5 meter kvar var jag sjukt nära på att tappa balansen och ramla i, hade ju varit lite pinsamt. Och sen när vi skulle upp på prispallen efter något lag och så tog jag tag i carro (vi skulle högst upp och pallarna va sjukt små) men vi tappade balansen och höll på att ramla ner rätt i bassängen typ, kom någon snäll gubbe bakom som tur var och tog emot oss, heheh. okej, lät inte så kul när man skrev det men skitsamma. kommer kanske bilder från helgen någon dag, men har bara hittat en och den var skrämmande ful! 

Första dagen på apun idag, rörigt och segt. men aa, bara att stå ut. Allan är ju där med, så får mig ett gott skratt ibland iaf, haha :)


Kommentarer
Postat av: caroline

haha,hyfsat klumpigt av oss på prispallen x)

ALLAN (h)

2010-01-19 @ 21:31:03
Postat av: carro

hahah, typ som vanligt när vi ska göra något! precis samma som på sm, fan vi är bra på att skämma ut oss! haha, allan är skit skööön! :D

2010-01-19 @ 21:35:50
URL: http://ccjohansson.blogg.se/
Postat av: Lykke

jdm ägde:D även om ja sög när ja simma men XD

sv: vi kan gärna gå på promenad! :D

2010-01-21 @ 17:47:47
URL: http://lykkevendelamichaela.blogg.se/
Postat av: sofie larsson

HAHAHAHAHA, tänk om du skulle trillat i. xD stackars! :P det skulle jag säkert gjort om jag simmade. snubblar o tappar balansen precis jämt :P plus att jag får höjdskräck när jag står på en startpall.

2010-01-23 @ 20:01:56
Postat av: jag

haha, ja det hade varit lite pinsamt ;)

hahahaha, då ska du testa de nya höga startpallarna i nya bassängen ;)

2010-01-23 @ 21:05:46
URL: http://ccjohansson.blogg.se/
Postat av: Louise

Ny blogg, it's awsome

2010-01-24 @ 18:22:46
URL: http://awsomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0